Post by tiarooheppbulgtrep on Mar 4, 2022 23:45:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Brother Rabbit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Brother Rabbit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodgenerator uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ My Brother Rabbit 2022 version ▞▞▞
Betalt för hela spelet.Spelade för fem pengar och spelet frös.
Fin historia, vackra illustrationer. Men förvirrande som fan. När minispel kommer inga riktlinjer eller hjälper. Du vet inte vad du ska göra.
My Brother Rabbit Adventure pvft
Det här spelet frös också på mig och det finns inget sätt att fortsätta. Jag löste kraftgeneratorpusslet och gick tillbaka uppför stegen, det var tänkt att utlösa en film men ingenting händer. Filmkameraikonen sitter längst ner till höger på skärmen. De inaktiva animationerna fortsätter att spela men att trycka på skärmen gör ingenting. Jag försökte stänga och öppna spelet men det sparas så här. Jag vill ha en återbetalning men jag köpte hela spelet i gratisversionen och play store känner inte igen det
Jag gillar det här pusselspelet, jag tyckte det var väldigt sött. Men jag kan inte fortsätta det här äventyret om jag inte har betalat för det. Jag betalar inte för spelen, det är bara riktigt orättvist för jag vill fortsätta, om du uppdaterar "My Brother Rabbit" i framtiden, skulle du, jag vet inte, kunna betala för att historien ska fortsätta? Om du vill göra fler spel i framtiden, kom bara ihåg att du VILL att folk ska vara glada och njuta av dina spel, eller hur?
Vackert spel. Älskar spelet, historien, konsten, allt. Du måste betala för att spela efter det första kapitlet men imo värt det. Jag spelade det 3 gånger för att få alla prestationer.
Vilken udda visuell behandling. Gå förbi skolinställningen (några ganska roliga saker utspridda), njut av pussel på vuxennivå och hjärtvärmande berättelser. Önskar det var längre!!! Härligt jobb utvecklare
My Brother Rabbit Pustolovske igre wrvr
My Brother Rabbit রোমাঞ্চকর kpqc
Betala inte för den fullständiga versionen den kommer att sluta fungera 🤬
Traffic Rider Rennsport wuup
Fantastisk historia & vilken underbar musik!Intressant mycket beroendeframkallande tack för det här spelet jag gillar att ha fler spel som detta.
My Brother Rabbit Piedzīvojumu spēles xoop
Än så länge har jag verkligen njutit av det. Tack
Teaser minispel. Måste köpa andra kapitlet.
Spelade inte hela spelet, bara demodelen men det var kul
Endast första nivån är gratis
Vackert spel. Älskar konstverket och historien. Önskar att det var längre!
Detta är ett fantastiskt litet spel med söt, udda konst och roliga pussel. Jag tyckte att det var värt den helt rimliga avgiften för hela spelet. Inga problem med spelbarhet. Behövde äntligen använda en ledtråd djupt in i spelet, men om du är bekant med den här typen av pusselspel kanske du inte behöver någon.
Utmärkt spel! Pusslen är utmanande men lösbara. Du borde inte behöva för många tips, men du får gratis varje dag för säkerhets skull. Om du missar att se vad tipset säger dig, oroa dig inte, den använder inte en annan ledtråd för att se den igen. Konsten är underbar och handlingen är söt och nyckfull. Svårt att hitta så bra spel.
Coolt spel
Har letat efter detta spel ett tag! Väldigt kul. Bra färger. Inte för svårt inte superlätt. Önskar att de hade ett andra kapitel!
Fattig ! Spelet frös direkt efter köpet
Jag gillar det här, det är svårt att få tips
Efter att ha spelat den första nivån blev jag tillräckligt hänförd för att köpa spelet. Det brukar jag inte göra! Den nyckfulla, surrealistiska historien med mjuk animerad söt grafik gjorde det till mer än ett enkelt spel med dolda föremål. Jag kunde spela igenom det utan antydningar, vilket inte betyder att det var för enkelt; bara hanterbar komplexitet. Presentationen är tillräckligt attraktiv för att göra repris till en distinkt möjlighet. Jag tyckte om det.
Älskar ALLT.. Fler kapitel SNÄLLA
Bra tills det gör att du betalar för att spela, borde ha sagt till dig från början att du måste betala. Väldigt besviken
Jag har ännu inte avslutat spelet men var tvungen att sluta för att berätta hur bra det är. Du borde ta mer betalt för spelet eftersom det är långt, massor av minispel, vackert att titta på och roligt att spela. Bra jobbat.
Jag har spelat det här spelet på min Nintendo-switch, det var så roligt, jag har också besegrat det nyligen och var lite ledsen för jag önskar att det fanns ett andra, men nu när jag vet att jag kan spela det på min telefon ganska spänd 😊
AJ! MIN HJÄRNA!... men vilket vackert sätt att sila den på 🤗
Mycket avkopplande! Jag gillar att du får 3 gratis tips om dagen!
det var så roligt, intressant och smart! Roligt spel, lätt att spela
Helt underbar
Det är ett bra spel😁👍😁👍, men jag kan inte spela kapitel 2 eftersom jag inte har pengar 😭😭😭😭😭
Otroligt sött, konstnärligt och underbart spel. Vissa pussel var lite utmanande till den grad att de gjorde mig galen men det är en del av spelet som gör dig mest nöjd när du är klar. Spelet har en fantastisk sorts Salvador Dali-utseende som var riktigt bra och rolig att titta på.
Jag skulle ge det 5 stjärnor om det fanns mer spel att spela. Jag tycker bara att det borde finnas mer i det.
Mina barnbarn kommer att älska den här. Mormor spelade det två gånger 🤪
Jag har ett fel i de betalda kapitlen, där det inte låter mig klicka på någonting längre. Jag hoppas att det är ett tillfälligt problem eftersom jag gillar det här spelet.
Jag älskade det här spelet...allt var vackert gjort...grafiken, musiken, berättelsen och animationen så perfekt gjord. Mitt enda klagomål är att det tog slut för tidigt...Jag skulle rekommendera det här spelet för alla som gillar pussel på en lugn eller regnig eftermiddag...
Mycket trevligt men bara första avsnittet är gratis!
Otroligt bra. Önskar att det var längre.
Lysande!!
Var direkt in i spelet!... sedan glitchade det och kunde inte göra någonting (pausa, tipsa, flytta...) booo
Det är jättehäftigt
Det här är ett vackert spel
Var lugnt bra tills det frös helt nu kan jag inte göra någonting
Vackra konstverk, nyckfulla, njutbara.