Post by tiarooheppbulgtrep on Mar 4, 2022 23:51:58 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ SuperStar THE BOYZ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SuperStar THE BOYZ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke poeng ▞▞▞
▞▞▞ SuperStar THE BOYZ 2022 version ▞▞▞
Yessss et av spillene jeg har ventet på nå, bare superstjernen Loona som jeg trenger å vente på
Jeg har ventet på dette spillet veldig lenge, takk dalcomsoft
Vennligst fiks appen. Etter den siste oppdateringen kan noen brukere ikke logge på dette spillet, selv om vi så vidt åpnet det fordi det sitter fast på 99% lasting hver gang. Vi hadde tømt cachene, avinstaller - installer appen på nytt hundre ganger, men kan fortsatt ikke behandles og åpnes. Vennligst vurder dette problemet. Takk skal du ha!
lasting fryser med 99 % siden gårsdagens oppdatering, vær så snill å fikse det raskt😭
Jeg installerte det fordi jeg elsker dem🥲
Etter 3.5.5-oppdateringen klarte jeg ikke å komme forbi lasteskjermen (fast på 99%) og logge på i 4 dager. Nå som jeg er i stand til det, fungerer appen fortsatt ikke fullt ut. Jeg blir nå sittende fast ved oppstartsskjermen (etter lasting). Verste opplevelsen med en oppdatering siden appen ble lansert.
SuperStar THE BOYZ Музичке bvsw
Jeg elsker dette spillet, men det vil ikke lastes, det forblir på 99 %
Jeg er skuffet over at det har gått flere uker siden appen ikke kan åpne "den forblir i 99%, vennligst vent". Så jeg må slette og installere på nytt, det er irriterende ㅠ. Vennligst fiks appen, hver oppdatering gjør appen slik.
Ok dette er som superstjerne bts
Fortsetter å starte på nytt og nå kan jeg ikke spille.
Jeg kan ikke logge på, skjermen holder seg på 99 % hver gang, og noen design eller bilder er av lav kvalitet. Men det viktigste problemet er at jeg har prøvd å spille spillet siden lanseringen, men det har mange problemer som varer nesten en hel dag eller to.
🙂
Entertainer, men det må alltid oppdateres
Jeg liker det
GOD SPILLEPERIODE. DET ENESTE PROBLEMET ER DET ER LAGGY NOEN GANGER, MEN ALT OM DET ER PERFEKT
Jeg liker dette spillet, og jeg kjemper også mot gutten for alltid
SuperStar THE BOYZ Glazba yao
Bike Race:Jogos de Corrida Corrida hqg
Det er bra fikk meg nesten til å unstan the boyz fordi jeg klarer ikke engang å score på ute av kontroll 😭😭💔
SuperStar THE BOYZ Музика rxd
Ikke en spiller, men for TBZ skal jeg prøve. Takk for dette ❤
Alt fra boyz er best!!!!
Lastet ned appen i dag, og jeg sitter fast på 99%. DALCOM VENNLIGST FIKS DETTE MED SPILLENE DINE! DIN ANDRE SPILL SOM IKKE LASTES!!!
SuperStar THE BOYZ Muusika upiw
stan the boyz
Elsker dette mye
Elsker boyz så mye, dette spillet er så morsomt
jeg startet på nytt og installer appen på nytt i nesten 2 timer, men den lar meg fortsatt ikke spille, da jeg oppdaterte appen skjedde dette bror jeg elsker dette spillet, men vær så snill å fikse dette
jeg elsker superstar the boyz så mye ❤❤❤ men jeg håper dere kan gi oss en trippel rp slik at vi kan bruke til å oppgradere kortet
Jeg laster den ned umiddelbart siden den ble utgitt, men hver gang jeg åpner den, står det at den vil være tilgjengelig 15. desember klokken 12:00 KST, men den er allerede over 12 nå. Jeg prøvde å avinstallere og installere på nytt flere ganger nå for å fikse problemet, men det er fortsatt det samme. Vennligst fiks det.
fikse feilen igjen
Til å begynne med var dette spillet interessant, jeg likte det, men etter oppdatering kan jeg ikke starte denne appen selv etter at jeg har installert denne appen på nytt.
Etter den siste oppdateringen kan jeg ikke gå inn i spillet lenger, det holdt seg alltid på 99% !! nå gikk jeg glipp av hendelsene og de daglige påloggingsbelønningene. håper du kan fikse det så snart som mulig, slik at vi kan nyte favorittsuperstjernen vår.
Elsker kjærlighet elsker The B & The Boyz
Nanggigil ako dalconsoft pero dahil mahal ko the boyz bibigyan koto ng 12 stjerner pero dahil di kasya 2 stjerner nalang kasi 5 5 2 = 12
SuperStar THE BOYZ Музичке obs
Alle roe ned, det er 12.00 KST ikke AM. I utgangspunktet er det ved lunsjtid. Dette er bare en forhåndsnedlasting. 😊
Å STANNE BOYZEN VAR DET BESTE JEG HAR BESTEMT I 2021 🤩🤩